بازاریابی دیجیتال / دیجیتال مارکتینگ / تبلیغات آنلاین

قوانین بازاریابی محتوایی، همان آیتم هایی هستند که مرز بین تولید محتوا و بازاریابی محتوا را مشخص می کنند. برای بسیاری سوال است که تفاوت بازاریابی محتوا با تولید ...

بازدید :140
دوشنبه 12 آبان 1399زمان :14:02
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

قوانین بازاریابی محتوایی، همان آیتم هایی هستند که مرز بین تولید محتوا و بازاریابی محتوا را مشخص می کنند. برای بسیاری سوال است که تفاوت بازاریابی محتوا با تولید محتوا چیست؟ با مطالعه این مقاله به این تفاوت این دو پی برده و ضمنا با مهمترین قوانین بازاریابی محتوا آشنا می شوید.

قبل از اینکه شروع به بازاریابی محتوا کنید، با دو مبحث شخصیت مشتری و سفر مشتری آشنا بشید و سعی کنید سفر مشتری و شخصیت مشتری را در کسب کار خودتان مشخص کنید. ببینید مشتری مورد نظر شما در سفر خود (از لحظه احساس نیاز تا لحظه خرید) به چه اطلاعاتی نیازمند است. باید تمامی اطلاعات مورد نیاز وی را به بهترین شکل ممکن ارایه کنید. هیچ سوال یا ابهامی نباید بدون پاسخ (پاسخ همان محتوایی است که شما ارایه می کنید) باقی بماند. به عنوان مثال اگر فروشنده سرویس های اینترنت هستید، بیشتر از آنکه دغدغه ارایه اطلاعات در خصوص پکیج ها و قیمت های فروش داشته باشید، به نیاز اطلاعاتی مشتری بپردازید. پهنای باند چیست؟ وایمکس بهتر است یا ADSL؟ فرق وایمکس با TD-LTE چیست؟ مراحل خرید سرویس اینترنت در هر نوع چگونه است؟ آموزش کانفیگ کردن مودم. خطاهای رایج در ارتباط اینترنتی و روش های برطرف کردن آنها. اگر فروشنده سرویس های شرکت آسیاتک هستید و میدانید آسیاتک در فلان مرکز مخابراتی سرویس های ضعیف تری دارد، هر چند به نفع شما نیست ، این موضوع را صراحتا بیان کنید.
با توضیحات فوق متوجه شدید که اساس بازاریابی محتوا بر پایه صداقت و جلب اعتماد واقعی مشتری است. حاصل بازاریابی محتوا این است که مشتری قبل از اینکه شما را به عنوان فروشنده بشناسد، به عنوان مشاور به شما اعتماد کند. حالا هر بار که نیاز به خرید محصولات مشابه داشته باشد، اولین منبع اطلاعاتی او وب سایت یا شبکه های اجتماعی و بلاگ شماست.


حال میبینید که هر تولید محتوایی نمی تواند بازاریابی محتوا به شمار آید. بازاریابی محتوا، نیاز به دانش و تسلط بالای شما در حوزه فعالیت تان دارد و البته صداقت. اگر این ویژگی ها را ندارید نمی توانید بازاریابی محتوایی خوبی ارایه کنید. زمانی که میخواهم تیمی را برای بازاریابی محتوایی یک برند یا سازمان، ارنج کنم، به مدیر آن مجموعه اطمینان می دهم که تیم تولی محتوای ما بزودی بهتر از هر کدام از فروشندگان داخل سازمان شما آماده پاسخگویی و ارایه اطلاعات به مشتریان شما خواهد بود و ماه اول دایما به تحقیق و کسب دانش در صنف مورد نظر می شود تا به دانش و انتقال تجارب به میزان کافی برسیم.

بیشتر بخوانید: دوربین مداربسته هایک ویژن نمایندگی هایک ویژن پشتیبانی هایک ویژن



پس بخاطر بسپارید مهمترین عوامل برای موفقیت بلند مدت در بازاریابی محتوا عبارتند از:

- آگاهی و دانش کافی
- صداقت و ارایه کامل اطلاعات به مخاطب
- استفاده از کانال های مختلف برای انتشار محتوای مهیا شده
- پرهیز از تبلیغ مستقیم و ارایه آگهی فروش در جریان بازاریابی محتوا


مشاهده پست مشابه : نکاتی در خصوص تور دوبی
نظرات این مطلب
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
بازاریابی دیجیتال / دیجیتال مارکتینگ / تبلیغات آنلاین بازاریابی دیجیتال / دیجیتال مارکتینگ / تبلیغات آنلاین کد امنیتی

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
آرشیو
خبر نامه


معرفی وبلاگ به یک دوست


ایمیل شما :

ایمیل دوست شما :



چت باکس




captcha


پیوندهای روزانه
  • آرشیو لینک ها
آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 8
  • بازدید کننده دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 197
  • بازدید کلی : 7049
کدهای اختصاصی